بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود
آدرس جدید سایت : http://nasbkon.rozblog.com/
سه شنبه 01 خرداد 1403
موضوعات سایت
آرشیو
ارتباط با مدیر
ارتباط با مدیر
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 148
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 62
باردید دیروز باردید دیروز : 62
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
بازدید هفته بازدید هفته : 124
بازدید ماه بازدید ماه : 1,978
بازدید سال بازدید سال : 8,800
بازدید کلی بازدید کلی : 69,250

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.119.116.102
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
جستجو

امکانات جانبی
:: جستجوگر پیشرفته سایت ::



دانلود نرم افزار ارسال اس ام اس GO SMS Pro 7.13 – اندروید

GO SMS Pro یکی از زیباترین برنامه های حاضر به منظور زیباسازی محیط ارسال اس ام اس می باشد که با انتشار نسخه ۷ خود طرفداران خود را بسیار خوشحال کرد. شما در این برنامه می توانید تا اس ام اس های خود را به صورت کاملا سفارشی سازی شده و با قابلیت های بیشتر ارسال کنید و از دیگر بخش های برنامه نیز استفاده نمایید. برنامه درارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد که از نام تجاری این برند استفاده می کنند. شما می توانید تا تجربه بسیار متفاوتی را از رسال اس ام اس ها داشته باشید و توسط یک برنامه عالی پیام های خود را ارسال نمایید.با این نرم افزار می توانید به صورت کاملا سفارشی سازی شده و ایمن از ارسال اس ام اس های خود لذت ببرید و یک برنامه کامل در زمینه مسیجینگ را روی گوشی اندروید خود تجربه نمایید. این برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب واجرا می شود.

| به همراه پلاگین ها و مجموعه زبان ها |



نویسنده : اسماعیل
[ چهارشنبه 10 شهریور 1395 ] [ 13:39 ]
بازدید : 96


نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30 – اندروید

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:19 ]
بازدید : 76


 اطلاعات زمان و آب و هوا با Weather and Clock Widget Full 1.0.1 – اندروید

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:18 ]
بازدید : 76


ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk – Astronomy Guide 1.0.6 – اندروید

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:13 ]
بازدید : 76


ارتباط با دوستانتان با کمک Tango 3.4.73124 – اندروید

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:12 ]
بازدید : 87


 مسنجر محبوب LINE 4.2.1 – اندروید

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:10 ]
بازدید : 80


عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0 – اندروید

 

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 01 بهمن 1392 ] [ 21:56 ]
بازدید : 72


مشاهده وضعیت آب و هوا با Stormfly 1.8b – اندروید

 

نرم‌افزار Stormfly یک ابزار کارآمد برای مشاهده‌ی وضعیت آب و هوا در محلی که شما هستید، است. Stormfly در اصل یک Live Wallpaper است. اما این نرم‌افزار جدای از این کار، متناسب با مکان و شرایطی که شما در آن قرار دارید یک عکس با کیفیت دانلود کرده و آن را به‌عنوان Wallpaper موبایل شما قرار می‌دهد. در طول روز و با تغییرات شرایط جوی، این والپیپر نیز تغییر خواهد کرد و شرایط مختلف جوی و همچنین لحظه‌های گوناگون همانند طلوع و غروب خورشید در قالب یک والپیپر زیبا همیشه در جلوی چشمان شما خواهد بود. همچنین قابلیت نمایش دمای هوا در شرایط فعلی در قسمت Notification bar نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 23 دی 1392 ] [ 20:33 ]
بازدید : 54


تبدیل عکس‌های شما به نقاشی با Aquarella 1.03 – آیفون و آیپد

 

اپلیکیشن Aquarella به‌شما کمک می کند تا عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی کنید. این اپلیکیشن با افکت‌های خود عکس شما را تبدیل به یک نقاشی بر روی بوم و یا یک نقاشی آبرنگ می‌کند. قابلیت‌های این برنامه باعث می‌شود بتوانید نتیجه‌ی کار را نیز تغییر دهید. مثلاً می‌توانید با استفاده از قابلیت Randomize Color رنگ‌های موجود در عکس را تغییر دهید. همچنین Styleهای گوناگونی که در برنامه به‌صورت پیش‌فرض گنجانده شده است کار شما را بسیار راحت خواهد کرد، کافیست از میان Styleهای موجود یکی را انتخاب کنید و سپس در صورت لزوم تغییرات لازم را بر روی آن Style انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.a



درباره : موبایل , نرم افزار موبایل ,
برچسب ها : دانلود اپلیکیشن iOS , دانلود اپلیکیشن iPhone , دانلود اپلیکیشن آیفون , دانلود اپلیکیشن آیفون با لینک مستقیم , دانلود اپلیکیشن آیپد , دانلود برنامه iOS , دانلود برنامه آیفون و آیپد , دانلود نرم افزار Aquarella برای iOS , دانلود نرم افزار Aquarella برای iPad , دانلود نرم افزار Aquarella برای iPhone , دانلود نرم افزار Aquarella برای آیفون , دانلود نرم افزار Aquarella برای آیپد , دانلود نرم افزار iphone , دانلود نرم افزار آیفون , دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار آیپد ,

نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 23 دی 1392 ] [ 1:25 ]
بازدید : 131


مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک دوستان

تمامی حقوق متعلق به وبسایت بهترین سایت دانلود می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.