بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود
آدرس جدید سایت : http://nasbkon.rozblog.com/
چهارشنبه 02 خرداد 1403
موضوعات سایت
آرشیو
ارتباط با مدیر
ارتباط با مدیر
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 148
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 54
باردید دیروز باردید دیروز : 169
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 285
بازدید ماه بازدید ماه : 2,139
بازدید سال بازدید سال : 8,961
بازدید کلی بازدید کلی : 69,411

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.116.12.95
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
جستجو

امکانات جانبی
:: جستجوگر پیشرفته سایت ::





رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 2014 15.0.03900

 

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت NeroBurning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero BurningROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.



نویسنده : اسماعیل
[ جمعه 04 بهمن 1392 ] [ 19:36 ]
بازدید : 153


بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.25.35

 

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. WiseGame Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.



نویسنده : اسماعیل
[ جمعه 04 بهمن 1392 ] [ 19:20 ]
بازدید : 196


دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت – Irangate IPTV

 

در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.
رسانه اینترنتی مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله ۳G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.

از آنجایی که این سرویس قابلیت تطبیق با سرعت اینترنت مشترک را دارد، در سرعت های پائین سرویس قطع و یا فریز نخواهد شد و با بالا رفتن سرعت اتصال کیفیت تصویر ایده آل خواهد شد.
یکی از جذاب ترین قابلیت های سرویس رسانه اینترنی امکان پخش جدیدترین و قدیمی ترین فیلم ها و برنامه های ویدئوی خانگی بر اساس علاقه مندی های شماست. فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، کارتون ها و برنامه های ورزشی بخش کوچکی از محتوای رسانه ایی طبقه بندی شده قابل دسترس برای شماست.
با سرویس رسانه اینترتی می توانید علاوه بر دسترسی به پخش زنده شبکه های ملی، به آرشیو ضبط شده این شبکه ها تا یک هفته گذشته و بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG) دسترسی یابید. همچنین با استفاده از قسمت تصاویر درخواستی (Video on Demand) می توانید به آرشیو غنی متعلق به مؤسسه رسانه های تصویری دسترسی داشته باشید. همچنین جهت استفاده از این برنامه نیاز به هیچ گونه نرم افزار جانبی نمی باشد



نویسنده : اسماعیل
[ چهارشنبه 25 دی 1392 ] [ 11:15 ]
بازدید : 126


دانلود نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳ – Microsoft Office Professional Plus 2013

 

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی دانلودها|



درباره : نرم افزار ها , نرم افزار کاربردی ,
برچسب ها : دانلود Microsoft Project 2013 , دانلود Visio 2013 , دانلود word 2013 , دانلود از لینک مستقیم پر سرعت مجموعه کامل آفیس 2013 , دانلود با لینک مستقیم Microsoft Office Professional Plus 2013 , دانلود با لینک مستقیم ورد 2013 , دانلود جدیدترین کرک برای آفیس 2013 , دانلود رایگان Microsoft Office Professional Plus 2013 , دانلود نسخه VL آفیس 2013 , دانلود نسخه VL برای Microsoft Office Professional Plus 2013 , دانلود کرک جداگانه برای office 2013 , دانلود کرک سالم و نهایی آفیس 2013 , دانلود کرک نهایی ,

نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 24 دی 1392 ] [ 23:48 ]
بازدید : 92


جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

 

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.



درباره : نرم افزار ها , نرم افزار کاربردی ,
برچسب ها : دانلود Nero 2014 Platinum v15 , دانلود با لینک مستقیم Nero 2014 Platinum v15 , دانلود رایگان Nero 2014 , دانلود رایگان Nero 2014 Platinum v15 , دانلود رایگان نرو 2014 , دانلود نرم افزار رایت بلوری , دانلود نرم افزار رایت فیلم دی وی دی , دانلود نسخه 15 نرم افزار Nero Platinum , دانلود نسخه 2014 نرم افزار نرو , دانلود نسخه کرک سالم Nero 2014 Platinum v15 , دانلود ورژن 2014 نرم افزار Nero , دانلود پچ سالم برای نرو 2014 , دانلود کرک سالم Nero 2014 Platinum , دانلود کرک نهایی Nero 2014 Platinum v15 ,

نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 24 دی 1392 ] [ 23:11 ]
بازدید : 85


چسباندن یادداشت به دسکتاپ Sticky Notes Pro 3.60 Build 353

 

Efficient Sticky Notes Pro نرم افزاری عالی برای چسباندن یادداشت هایتان به صفحه دسکتاپ هست. شما هنوز هم روی کاغذ نوشته های کاریتان را مینویسید و به مانیتور می چسبانید؟ فکر نمیکنید این کار در دورانی که همه چیز دیجیتال شده است ، کمی نشانه عقب ماندگی باشد؟ اگر دوست دارید این کار را ترک کنید و به شکلی دیجیتال و بدور از نیاز کاغذ و قلم و چسب و چسباندن نوشته ها به مانیتور و دیگر اشیاأء ، نوشته ها کاریتان را برروی صفحه دسکتاپ بچسبانید و خیلی راحت آنها را طبقه بندی و مشاهده کنید ، نرم افزار Efficient Sticky Notes Pro را از دانلودها ، دانلود کنید. با این نرم افزار میتوانید یادداشت های خودتان را روی تکه های کاغذ مجازی بنویسید و به صورت زیبا به محل های مختلف دسکتاپ بچسبانید. مسلما صحبت از تکه های کاغذ و چسباندن تماما مجازی است! امکان انتخاب فونت های مختلف برای یادداشت با رنگ و اندازه های مختلف و همچنین قابلیت انتخاب بکگراندهای مختلف برای تکه های کاغذ نیز وجود دارد. همچنین میتوانید تعیین کنید که میزان وضوح و پیدا بودن تکه کاغذ چقدر باشد ، آیا کاملا برروی عکس دسکتاپ قرار بگیرد یا کمی کم رنگ باشد و بازهم نوع های مختلفی از نحوه نمایش که خودتان میتوانید انها را انتخاب کنید. قابلیت جالب دیگر ، قابلیت پیوست کردن فایل و سند به آن متن و یادداشت است و این مورد میتواند بسیار موثر باشد. همچنین این نرم افزار تاریخ اضافه شدن و ویرایش شدن متن ها را نیز در خود خواهد داشت تا در صورت نیاز بررسی شود. یادداشت های حذف شده درون نرم افزار ذخیره خواهند شد تا در صورت نیاز کاربر از انها استفاده کند.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 23 دی 1392 ] [ 20:13 ]
بازدید : 141


مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک دوستان

تمامی حقوق متعلق به وبسایت بهترین سایت دانلود می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.