بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود
آدرس جدید سایت : http://nasbkon.rozblog.com/
سه شنبه 01 خرداد 1403
موضوعات سایت
آرشیو
ارتباط با مدیر
ارتباط با مدیر
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 148
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 82
باردید دیروز باردید دیروز : 62
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
بازدید هفته بازدید هفته : 144
بازدید ماه بازدید ماه : 1,998
بازدید سال بازدید سال : 8,820
بازدید کلی بازدید کلی : 69,270

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.139.96.5
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
جستجو

امکانات جانبی
:: جستجوگر پیشرفته سایت ::



نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 07 مرداد 1399 ] [ 9:17 ]
بازدید : 92


دانلود ویندوز ۱۰ رداستون – Windows 10 Redstone 14393.67 v1607 August 2016

نسخه نهایی بیلد ۱۴۳۹۳ ویندوز ۱۰ رداستون (به انگلیسی: Windows 10 Redstone RS1 build 14393 v1607) مایکروسافت عرضه شد. آپدیت جدید ویندوز ۱۰ رداستون که بیلد این ویندوز را به نسخه ۱۴۳۹۳٫۶۷ آپدیت کرده است هم اکنون قابل دریافت از دانلودها می باشد. ویندوز ۱۰ رداستون آپدیت عظیم سالیانه مایکروسافت می باشد که از سال پیش عرضه آن وعده داده شده بود. یکی از این امکانات جدید قابلیت اضافه کردن امکانات جدید به مرورگر اِج توسط توسعه دهندگان خواهد بود،‌این فرآیند در حال حاضر برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس وجود دارد. خودِ شرکت مایکروسافت نیز پیش از این اعلام کرده بود که سال دیگر این ویژگی را در اج تعبیه خواهد کرد. ویژگی دیگر امکان انتقال بین دستگاه‌های ویندوزی در حین کار است، کاربران اپل این ویژگی را با نام Continuity میشناسند. با قابلیت Continuity‌ کاربران قادر هستند کاری مانند مرور اینترنت را با مرورگر خود بر روی کامپیوتر مک انجام دهند و گشت و گذار در اینترنت را با آیفون ادامه دهند. از ویژگی‌های مهم بروزرسانی رد استون می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌ها در مایکروسافت اج٬ شخصی سازی بیشتر در رابط کاربری و کاشی‌های Modern UI ٬ ویژگی‌های جدید فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت٬ پشتیبانی از نصب برنامه‌های کلاسیک از طریق استور و … اشاره کرد.



درباره : نرم افزار ها , سیستم عامل ویندوز ,
برچسب ها : دانلود windows 10 , دانلود Windows 10 Redstone RS1 , دانلود Windows 10 با لینک مستقیم , دانلود آخرین آپدیت windows 10 , دانلود آخرین آپدیت ویندوز 10 , دانلود آخرین نسخه ویندوز 10 , دانلود نسخه نهایی ویندوز 10 رداستون , دانلود نسخه کامل ویندوز 10 , دانلود ویندوز 10 , دانلود ویندوز 10 enterprise , دانلود ویندوز 10 با آخرین آپدیت ها , دانلود ویندوز 10 با لینک مستقیم , دانلود ویندوز 10 نسخه 32 بیتی , دانلود ویندوز 10 نسخه 64 بیتی , دانلود کرک دائمی ویندوز 10 , دانلود کرک ویندوز ,

نویسنده : اسماعیل
[ چهارشنبه 10 شهریور 1395 ] [ 13:41 ]
بازدید : 241


دانلود نرم افزار ارسال اس ام اس GO SMS Pro 7.13 – اندروید

GO SMS Pro یکی از زیباترین برنامه های حاضر به منظور زیباسازی محیط ارسال اس ام اس می باشد که با انتشار نسخه ۷ خود طرفداران خود را بسیار خوشحال کرد. شما در این برنامه می توانید تا اس ام اس های خود را به صورت کاملا سفارشی سازی شده و با قابلیت های بیشتر ارسال کنید و از دیگر بخش های برنامه نیز استفاده نمایید. برنامه درارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد که از نام تجاری این برند استفاده می کنند. شما می توانید تا تجربه بسیار متفاوتی را از رسال اس ام اس ها داشته باشید و توسط یک برنامه عالی پیام های خود را ارسال نمایید.با این نرم افزار می توانید به صورت کاملا سفارشی سازی شده و ایمن از ارسال اس ام اس های خود لذت ببرید و یک برنامه کامل در زمینه مسیجینگ را روی گوشی اندروید خود تجربه نمایید. این برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب واجرا می شود.

| به همراه پلاگین ها و مجموعه زبان ها |



نویسنده : اسماعیل
[ چهارشنبه 10 شهریور 1395 ] [ 13:39 ]
بازدید : 96


دانلود بازی Blamdown Udder Fury برای PC
بازی Blamdown Udder Fury در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Guru Games طراحی و منتشر شده است. داستان بازی درباره یک خلافکار حرفه ای می باشد که برای سال ها از او خبری وجود نداشت اما رخ دادن یک اتفاق تلخ باعث شد تا پلیس از بازگشت دوباره او آگاه شوند. این خلافکار آشوب و بی نظمی جدیدی در شهر آغاز کرده است که این دفعه پلیس ها نیز توانایی مقابله با آن را ندارند. جالب است بدانید که در این بازی یک گاو را کنترل خواهید کرد که قصد دارد با جنایتکار به مبارزه بپردازد و آن را از شهر خارج کند. در این بازی خرابکاری های زیادی در شهر رخ می دهد که می تواند از سوی شما نیز تشکیل شود و باید مراقب باشید تا این آسیب ها به مردم ضرری وارد نکند زیرا این امر امتیازات شما را کاهش می دهد و شما نمی توانید از امکانات ویژه بازی به منظور دستگیری خلافکار شهر استفاده کنید.

نویسنده : اسماعیل
[ چهارشنبه 10 شهریور 1395 ] [ 13:37 ]
بازدید : 151


دانلود بازی Livelock برای PC

بازی Livelock در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط Tuque Games طراحی و بوسیله Perfect World Entertainment عرضه شده است. داستان بازی درباره سه روبات می باشد که به زمین سفر کرده اند و قصد کمک به بشر در برابر موجودات فرازمینی را دارند. هر یک از این روبات ها دارای توانایی های منحصر به فرد خود می باشند و می توانند در زمان های دشوار کمک فراوانی به شما برای عبور از موانع بکنند. امکان ایجاد یک تیم بوسیله روبات ها را در اختیار دارید که با این امر قدرت خود را افزایش می دهید و از شانس پیروزی دشمن کم می کنید. در این بازی به سلاح های مدرنی مجهز هستید و این قابلیت را دارید تا قدرت آن ها را بیشتر کنید که این عمل توانایی های شما را در مقابل حملات دشمنان افزایش می دهد. از دیگر نکات مثبت این بازی می توان به گیم پلی جذاب و موسیقی متن هیجان انگیز اشاره کرد که محیطی مبارزه ای را برای گیمر به وجود آورده اند.



نویسنده : اسماعیل
[ چهارشنبه 10 شهریور 1395 ] [ 13:36 ]
بازدید : 144


دانلود Internet Download Manager 6.25 Build 25 Final
Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.


نویسنده : اسماعیل
[ یکشنبه 07 شهریور 1395 ] [ 11:58 ]
بازدید : 89




دانلود نسخه جدید مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 49.0 beta 7
Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.


نویسنده : اسماعیل
[ یکشنبه 07 شهریور 1395 ] [ 11:40 ]
بازدید : 121


دانلود فی ل ت ر شکن hotspot sh


دانلود نسخه ورژن جدید نرم افزار hotspot shield برای کامپیوتر

دانلود نسخه جدید هات اسپات شیلد Hotspot Shield 





نویسنده : اسماعیل
[ یکشنبه 07 شهریور 1395 ] [ 11:13 ]
بازدید : 114


دانلود انیمیشن عصر یخبندان ۵ – Ice Age Collision Course 2016

نام فیلم: Ice Age Collision Course – عصر یخبندان ۵: دوره برخورد
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی
مدت زمان: ۹۴دقیقه
کیفیت: HDRip 720p/HDTS HQ Hive 304p
IMDB
زیرنویس فارسی: ندارد
زیرنویس انگلیسی: ندارد

خلاصه داستان: داستان انیمیشن در رابطه با سید، مندی، دیگو و دیگر افراد با همکاری هم، مشکلات را پشت سر هم می گذارند تا در طبیعت وحشی قطب زنده بمانند. اسکرات، سنجاب بازیگوش که در نسخه قبل به عنوان خالق قاره ها معرفی شد، این بار طی حماسه سازی هایش منظومه شمسی را به وجود می آورد و هر از گاهی نیز در میان داستان اصلی، سر و کله اش پیدا می شود و به دنبال بلوطش می رود. در ادامه گله برای در امان ماندن از خطرات کیهانی که زمین را تهدید می کند، سوار بر کشتی شده و سفر خود را آغاز می کنند. فراز و نشیب های دریا، خنده و ماجراجویی های آنها در هنگام عبور از سرزمین های عجیب و غریب و البته مواجه با یک میزبان رنگارنگ که شخصیت جدیدی در انیمیشن است خط اصلی داستان را تشکیل می دهند و …

 



نویسنده : اسماعیل
[ یکشنبه 07 شهریور 1395 ] [ 10:07 ]
بازدید : 98


دانلود فیلم احضار ۲ – The Conjuring 2 2016
نام فیلم: The Conjuring 2 – احضار ۲
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: ترسناک
مدت زمان: ۱۲۷دقیقه
مدت زمان سانسورشده: ۰ثانیه
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p/Telesync 320p
IMDB
زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: احضار روح ساخته‌ی «جیمز وان» (James Wan)، ماجرای یکی از پرونده‌های مهم «اد و لورین وارن» (Ed and Lorraine Warren) به بازی «پاتریک ویلسون» (Patrick Wilson) و «ورا فارمیگا» (Vera Farmiga) را به تصویر می‌کشد. اد و لورن وارن بازجویان اتفاقات ماوراءالطبیعه و نویسنده‌ی پرونده‌های مهم جنگیری هستند. در The Conjuring 2، اد و لورین وارن دوباره در نقش بازجویان اتفاقات ماوراءالطبیعه بازمی‌گردند. این دو به انگلستان می‌روند تا درباره‌ی فعالیت‌های یک پولترگایست در «انفیلد» (Enfield) تحقیق کنند و …




نویسنده : اسماعیل
[ شنبه 06 شهریور 1395 ] [ 23:22 ]
بازدید : 81


دانلود بازی  gta v

نزدیک 3 سال از انتشار بازی GTA V برای کنسول های نسل هفتم میگذرد و راک استار این بازی را بالاخره بعد از مدت زمان زیادی برای PC تایید کرد , داستان بازی در مورد 3 خلافکار می باشد که هر کدام زندگی مخصوص به خود را دارند و طی اتفاقاتی با یکدیگر آشنا می شوند.

دانلود و مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب



درباره : بازی کامپیوتر ,
برچسب ها : دانلود gta v , gta v , gta , gta 6 , nhkg , n gta , download gta v ,

نویسنده : اسماعیل
[ شنبه 06 شهریور 1395 ] [ 23:00 ]
بازدید : 175


دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 September 2014

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.



درباره : نرم افزار ها , سیستم عامل ویندوز ,
برچسب ها : آخرین آپدیت ویندوز 8.1 , آموزش فعال سازی Windows 8.1 , آموزش کامل اکتیو کردن Windows 8.1 , آپدیت ویندوز 8.1 , بهترین نسخه ویندوز 8.1 , جدیدترین ویندوز 8.1 , دانلود activator برای Windows 8.1 , دانلود Windows 8.1 , دانلود windows 8.1 enterprise , دانلود آخرین نسخه ویندوز 8.1 , دانلود آپدیت ویندوز 8.1 , دانلود از سرور داخل ایران Windows 8.1 , دانلود اکتیویتور برای ویندوز 8.1 , دانلود بروزرسانی ویندوز 8.1 , دانلود بهترین نسخه ویندوز 8.1 , دانلود جدیدترین نسخه ویندوز 8.1 , دانلود رایگان نسخه 64بیتی Windows 8.1 , دانلود لینک مستقیم Windows 8.1 , دانلود مستقیم جدیدترین نسخه Windows 8.1 , دانلود مستقیم ویندوز 8.1 ,

نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 08 مهر 1393 ] [ 9:34 ]
بازدید : 39


بازی زیبا و فکری ۲۰۴۸ – اندروید

بازی ۲۰۴۸ یک بازی فوق‌العاده ساده و در عین حال جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی فکری شما باید خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند را به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه‌ی جدید با شماره‌ای بیشتر شوند… مثلاً با چسباندن دو خانه شماره‌ی ۲ به‌یکدیگر، یک خانه با شماره‌ی ۴ خواهید ساخت… بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی خانه‌ها پر شوند و دیگر خانه‌ای خالی نماند. نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:23 ]
بازدید : 90


فایل منیجر ASTRO File Manager with Cloud 4.4.592 – اندروید

فایل منیجر ASTRO یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت فایل‌ها و اطلاعات بر روی موبایل‌های اندروید است. این فایل منیجر رایگان به‌شما امکان مدیریت فایلهای صوتی، تصویری و اسنادتان را می‌دهد. همچنین امکان بک‌آپ گیری از برنامه‌ها و دسترسی به همه‌ی اطلاعات گوشی در هر قسمت از گوشی از دیگر امکانات این برنامه هست. همچنین امکان هماهنگسازی با فضاهای ابر، مثل Dropbox و Google Drive از دیگر امکانات این برنامه است.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:21 ]
بازدید : 83


نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30 – اندروید

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:19 ]
بازدید : 76


 اطلاعات زمان و آب و هوا با Weather and Clock Widget Full 1.0.1 – اندروید

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:18 ]
بازدید : 76


ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk – Astronomy Guide 1.0.6 – اندروید

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:13 ]
بازدید : 76


ارتباط با دوستانتان با کمک Tango 3.4.73124 – اندروید

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:12 ]
بازدید : 87


 مسنجر محبوب LINE 4.2.1 – اندروید

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:10 ]
بازدید : 80


اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation v10.0.2

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.



درباره : نرم افزار ها , سیستم عامل ویندوز ,
برچسب ها : آموزش نرم افزار VMware Workstation , اجرای سیستم عامل مجازی , اجرای چندین سیستم عامل , دانلود برنامه VMware Workstation با کرک , دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار vmware , دانلود رایگان وی ام ویر با پشتیبانی از windows 8 , دانلود مستقیم نرم افزار وی ام ویر , دانلود نرم افزار VMware Workstation v10 , دانلود نرم افزار VMware Workstation نسخه 2014 , دانلود نرم افزار vmware با پشتیبانی ویندوز 8 , دانلود نرم افزار اجرای مکینتاش بر روی ویندوز , دانلود نرم افزار سیستم عامل مجازی , دانلود نرم افزار مجازی ساز ویندوز , دانلود نرم افزار مجازی سازی ویندوز , دانلود نسخه جدید VMware Workstation , دانلود کرک VMware Workstation , نصب مجازی ویندوز ,

نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:06 ]
بازدید : 105


فعال سازی کامل ویندوز و آفیس خود با KMSpico v9.2.3

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز و مجموعه آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند.برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد. تیم دانلودها امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود.



درباره : نرم افزار ها , سیستم عامل ویندوز ,
برچسب ها : آموزش فعال سازی با KMSpico v9.2.3 , دانلود KMSpico v9.2.3 , دانلود از سرور داخل ایران KMSpico v9.2.3 , دانلود رایگان فعال سازی ویندوز 8 , دانلود رایگان نرم افزار برای اکتیو کردن ویندوز 7 , دانلود لینک مستقیم KMSpico v9.2.3 , دانلود مستقیم KMSpico v9.2.3 , دانلود مستقیم آخرین نسخه نرم افزار KMSPico , دانلود مستقیم اکتیویتور ویندوز 8.1 , دانلود مستقیم نرم افزار فعال سازی آفیس 2013 , دانلود نرم افزار Activator برای ویندوز 8.1 , دانلود نرم افزار اکتیو کردن آفیس 2013 , دانلود نرم افزار فعال سازی ویندوز 8.1 , دانلود نرم افزار قانونی کردن ویندوز 7 , دانلود نسخه 2014 نرم افزار KMSPico , نرم افزار فعال ساز ویندوز ,

نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 13:57 ]
بازدید : 101


دانلود بازی SpellForce 2 Demons of The Past برای PC

 

SpellForce 2 Demons Of The Past نسخه جدیدی از بازی استراتژیک SpellForce می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط تیم Mind over Matter تولید و بوسیله کمپانی معروف Nordic Games Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. شما در این بازی می بایست بار دیگر ازتش خود را برای مبارزه با انواع هیولاها و موجودات عجیب و غریب دیگر تشکیل دهید و آنها را شکست دهید. در نسخه جدید بازی که Demons Of The Past نام دارد داستان بازی پیشرفت زیادی کرده و کامل تر و جذاب تر شده است. شما می بایست در ۵ دنیای مختلف به مبارزه با موجودات مختلف بروید و با استراتژی مناسب آنها را نابود کنید. بازی از نظر گرافیکی بسیار عالی می باشد و شما را راضی می کند. همچنین موسیقی متن اساطیری بازی هم در مبارزات روحیه مناسبی به شما می دهد.  این بازی به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین Co-op قابل بازی خواهد بود و با گیم پلی خود می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.



نویسنده : اسماعیل
[ جمعه 04 بهمن 1392 ] [ 19:51 ]
بازدید : 119


دانلود بازی Blackguards برای PC

 

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

 



نویسنده : اسماعیل
[ جمعه 04 بهمن 1392 ] [ 19:45 ]
بازدید : 132


دانلود انیمیشن Justice League War 2014

 

ام انیمیشن: Justice League: War – لیگ عدالت جویان: جنگ

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۷۹ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: برترین قهرمانان داستان ما متوجه می شوند که لیگ عدالت می خواهد هجوم بیگانه ای را به زمین متوقف سازد و



درباره : فیلم ها , دانلود انیمیشن ,
برچسب ها : دانلود Justice League War 2014 , دانلود mkv hd 720p کارتون Justice League War 2014 , دانلود از سرور داخل ایران Justice League War 2014 , دانلود انیمیشن 2014 , دانلود انیمیشن Full HD 1080p , دانلود رایگان Justice League War 2014 , دانلود رایگان لیگ عدالت جنگ 2014 , دانلود لینک مستقیم لیگ عدالت جنگ 2014 , دانلود لیگ عدالت جنگ 2014 , دانلود مستقیم Justice League War 2014 , دانلود نسخه HD 1080p انیمیشن Justice League War 2014 , دانلود نسخه بلوری انیمیشن Justice League War 2014 , دانلود نسخه فشرده Justice League War 2014 , دانلود نسخه کم حجم Justice League War 2014 Full HD 1080p , دانلود کیفیت Bluray کارتون Justice League War 2014 , دانلود کیفیت عالی انیمیشن Justice League War 2014 , دانلود کیفیت فول اچ دی کارتون لیگ عدالت جنگ 2014 , زیرنویس فارسی Justice League War 2014 , زیرنویس فارسی لیگ عدالت جنگ 2014 ,

نویسنده : اسماعیل
[ جمعه 04 بهمن 1392 ] [ 19:41 ]
بازدید : 161


رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 2014 15.0.03900

 

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت NeroBurning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero BurningROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.



نویسنده : اسماعیل
[ جمعه 04 بهمن 1392 ] [ 19:36 ]
بازدید : 153


دانلود انیمیشن پرندگان آزاد – Free Birds 2013

 

ام انیمیشن: Free Birds – پرندگان آزاد

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: دو بوقلمون که با‌همدیگر سر جنگ دارند، باید این تفاوت‌ها را کنار گذاشته و باهم متحد شوند تا چرخه‌ی تاریخ را عوض کنند و بوقلمون را از منوی غذایی تعطیلات حذف کنند و



درباره : فیلم ها , دانلود انیمیشن ,
برچسب ها : دانلود Free Birds 2013 , دانلود mkv hd 720p کارتون Free Birds 2013 , دانلود از سرور داخل ایران Free Birds 2013 , دانلود انیمیشن 2013 , دانلود انیمیشن Full HD 1080p , دانلود رایگان Free Birds 2013 , دانلود رایگان پرندگان آزاد 2013 , دانلود لینک مستقیم پرندگان آزاد 2013 , دانلود مستقیم Free Birds 2013 , دانلود نسخه HD 1080p انیمیشن Free Birds 2013 , دانلود نسخه بلوری انیمیشن Free Birds 2013 , دانلود نسخه فشرده Free Birds 2013 , دانلود نسخه کم حجم Free Birds 2013 Full HD 1080p , دانلود پرندگان آزاد 2013 , دانلود کیفیت Bluray کارتون Free Birds 2013 , دانلود کیفیت عالی انیمیشن Free Birds 2013 , دانلود کیفیت فول اچ دی کارتون پرندگان آزاد 2013 , زیرنویس فارسی Free Birds 2013 , زیرنویس فارسی پرندگان آزاد 2013 ,

نویسنده : اسماعیل
[ جمعه 04 بهمن 1392 ] [ 19:32 ]
بازدید : 92


دانلود بازی Might and Magic X Legacy برای PC

 

بازی Might & Magic X Legacy در سبک سولو و اول شخص RPG کلاسیک می باشد. لشکر خود را ایجاد کنید و به سمت نبردی جذاب و مبارزه با موجودات قدرتمند اسرارآمیز رهبری کنید در حالی که اشیاء گران قدر باستانی را جمع می کنید. در راستای یک سیستم گردشی گیم پلی بازی، به نبرد با موجودات و ارتشداران بپردازید تا دست آوردهای منحصر به فرد را کسب کنید و راه خود را از سیاه چاله های خطرناک پیدا کنید. خود را در عالم ویژه و اسرارآمیز سری بازی های Might & Magic غرق کنید و قوانین جدیدی را تجربه کنید.



درباره : بازی کامپیوتر , بازی اکشن ,
برچسب ها : دانلود Might and Magic X Legacy , دانلود از سرور داخل ایران Might and Magic X Legacy , دانلود رایگان Might and Magic X Legacy , دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Might and Magic X Legacy , دانلود مستقیم Blackbox بازی Might and Magic X Legacy , دانلود مستقیم Might and Magic X Legacy , دانلود مستقیم بازی Might and Magic X Legacy , دانلود نسخه BlackBox بازی Might and Magic X Legacy , دانلود نسخه RELOADED بازی Might and Magic X Legacy , دانلود نسخه بلک باکس بازی Might and Magic X Legacy , دانلود نسخه سالم بازی Might and Magic X Legacy , دانلود نسخه فشرده Might and Magic X Legacy , دانلود نسخه کم حجم Might and Magic X Legacy , دانلود کرک ریلودد بازی Might and Magic X Legacy , دانلود کرک سالم Might and Magic X Legacy ,

نویسنده : اسماعیل
[ جمعه 04 بهمن 1392 ] [ 19:27 ]
بازدید : 111


بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.25.35

 

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. WiseGame Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.



نویسنده : اسماعیل
[ جمعه 04 بهمن 1392 ] [ 19:20 ]
بازدید : 196


عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0 – اندروید

 

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 01 بهمن 1392 ] [ 21:56 ]
بازدید : 72


نصب ویندوز از طریق حافظه usb با نرم افزار WinSetupFromUSB 1.3

 

WinSetupFromUSBنرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.



نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 01 بهمن 1392 ] [ 14:31 ]
بازدید : 85


دانلود بازی Kickbeat Steam Edition برای PC

 

بازی مربوط به مبارزات همراه با موسیقی می باشد که بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را مجذوب خود کرده است. در نسخه ی استیم بازی مدها، جلوه های گرافیکی و محتوای جدیدی قرار داده شده است. در این بازی شش موسیقی اختصاصی از Electronic Super Joys همراه با شخصیت کارتونی محبوب enV به بخش مسابقات بخش تک نفره اضافه شده است. اگر شما علاقه مند به موزیک های متن این بازی شدید، می توانید موسیقی های این بازی را که توسط Michael Todd Games ساخته شده است را از وبسایت آن دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویر این بازی و دانلود نسخه Steam بازی به صورت رایگان از وبسایت دانلودها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



درباره : بازی کامپیوتر , بازی ماجرایی ,
برچسب ها : دانلود BlackBox بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود Kickbeat Steam Edition , دانلود از سرور داخل ایران Kickbeat Steam Edition , دانلود بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه pc بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه RELOADED بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه بلک باکس بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه فشرده بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه نهایی RELOADED بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه نهایی بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه کم حجم بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود کرک ریلودد بازی Kickbeat Steam Edition ,

نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 01 بهمن 1392 ] [ 14:25 ]
بازدید : 84


دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 January 2014

 

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.



نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 01 بهمن 1392 ] [ 14:22 ]
بازدید : 92


مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید - Android Bootcamp 2012

 

امروزه سیستم عمل اندروید را میتوان در همه جا مشاهده کرد. این سیستم عامل از محدوده موبایل و تبلت ها خارج شده و بر روی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید قرار دارد. تلویزیون های هوشمند، یخچال، دستگاه های صوتی و تصویری، اتومبیل، و ... از جمله وسایلی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.

 

با توجه به رشد سریع اندروید، برنامه نویسی برای این سیستم عامل میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر شما اهل برنامه نویسی هستید و به طراحی و توسعه اپلیکیشن های تحت اندروید نیز علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 30 دی 1392 ] [ 23:49 ]
بازدید : 87


بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7

 

 

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 30 دی 1392 ] [ 23:35 ]
بازدید : 325


دانلود vpn رایگان با سرعت بالا و بدون قطعی برای اعضا

برای دریافت vpn رایگان اول باید در سایت www.Nasbkon.ir عضو شوید.

با تشکر



نویسنده : اسماعیل
[ یکشنبه 29 دی 1392 ] [ 16:55 ]
بازدید : 77


بازی زیبای Assassin’s Creed Pirates 1.0.2 – اندروید

 

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 



نویسنده : اسماعیل
[ پنجشنبه 26 دی 1392 ] [ 19:51 ]
بازدید : 113


بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02 – اندروید

 

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقشCarl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.



درباره : موبایل , بازی موبایل ,
برچسب ها : دانلود اپلیکیشن Android , دانلود اپلیکیشن آندروید , دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود بازی Android , دانلود بازی Grand Theft Auto San Andreas برای Android , دانلود بازی Grand Theft Auto San Andreas برای آندروید , دانلود بازی Grand Theft Auto San Andreas برای اندروید , دانلود بازی GTA San Andreas برای Android , دانلود بازی GTA San Andreas برای آندروید , دانلود بازی GTA San Andreas برای اندروید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم , دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید ,

نویسنده : اسماعیل
[ پنجشنبه 26 دی 1392 ] [ 19:47 ]
بازدید : 68


بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17 – اندروید

 

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه دارای Mod بی‌نهایت سکه است که با کمک آن می‌توانید همه‌ی ارتقاها را به‌راحتی خریداری کنید!



نویسنده : اسماعیل
[ پنجشنبه 26 دی 1392 ] [ 19:44 ]
بازدید : 86


دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC

 

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقاییفرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.



درباره : بازی کامپیوتر , بازی اکشن ,
برچسب ها : دانلود Assassins Creed Liberation HD , دانلود از سرور داخل ایران بازی Assassins Creed Liberation HD , دانلود با لینک مستقیم Assassins Creed Liberation HD , دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD , دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD نسخه فشرده BlackBox , دانلود رایگان Assassins Creed Liberation HD , دانلود نسخه BlackBox بازی Assassins Creed Liberation HD , دانلود نسخه HD بازی Liberation , دانلود نسخه SKIDROW بازی Assassins Creed Liberation HD , دانلود نسخه بلک باکس Assassins Creed Liberation HD , دانلود نسخه فشرده Assassins Creed Liberation HD ,

نویسنده : اسماعیل
[ پنجشنبه 26 دی 1392 ] [ 19:34 ]
بازدید : 140


مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک دوستان

تمامی حقوق متعلق به وبسایت بهترین سایت دانلود می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.