بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود
آدرس جدید سایت : http://nasbkon.rozblog.com/
سه شنبه 01 خرداد 1403
موضوعات سایت
آرشیو
ارتباط با مدیر
ارتباط با مدیر
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 148
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 96
باردید دیروز باردید دیروز : 62
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
بازدید هفته بازدید هفته : 158
بازدید ماه بازدید ماه : 2,012
بازدید سال بازدید سال : 8,834
بازدید کلی بازدید کلی : 69,284

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.142.136.159
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
جستجو

امکانات جانبی
:: جستجوگر پیشرفته سایت ::



نرم افزار ویرایش فایل ام پی تری Free MP3 Cutter and Editor 2-6-0-2252

 

Free MP3 Cutter and Editor 2.6.0.2252 در این مطلب وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Free MP3 Cutter and Editor برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار ابزاری به منظور ویرایش فایل های صوتی با فرمت MP3 می باشد که از آن میتوان برای بریدن قسمتی از یک موسیقی استفاده کرد. کار با این برنامه بسیار ساده است کافیست که فایل MP3 مورد نظرتان را وارد برنامه کنید و سپس با مشخص نمودن ابتدا و انتهای قسمت مورد نظرتان اقدام به برش آهنگ و ذخیره سازی آن نمایید. همچنین این برنامه قادراست تا در نمایشگر خود ساختار آهنگ ها را به موجی شکل نمایش دهد تا شما به صورت دقیق بتوانید قطعه مورد نظرتان را از آهنگ جدا نمایید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت بریدن قسمت های دلخواه از آهنگ و تغییر حجم فایل های صوتی و… اشاره کرد.



درباره : نرم افزار ها , نرم افزار مالتی مدیا ,
برچسب ها : Free MP3 Cutter and Editor دانلود رایکان برنامه ویرایش فایل های MP3 دانلود دانلود رایکان دانلود رایکان برنامه دانلود رایکان نرم افزار دانلود رایکان نرم افزار کاربردی دانلود نرم افزار با لینک مستقیم دانلود نرم افزار جدید دانلود نرم افزار ویرایش فایل های MP3 دانلود نرم افزار ویرایش فایل های صوتی دانلود نرم افزار ویرایش موزیک دانلود نرم افزار کاربردی نرم افزار نرم افزار ویرایش فایل های MP3 نرم افزار ویرایش فایل های ام پی تی ری نرم افزار ویرایش فایل های دانلود رایکان MP3 ,

نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 23 دی 1392 ] [ 0:32 ]
بازدید : 82


 پلیر قدرتمند و چند منظوره مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.1.1.2010 Plus VX

JetAudio نرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد.



نویسنده : اسماعیل
[ شنبه 21 دی 1392 ] [ 19:44 ]
بازدید : 66


بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.8.0.117

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.



درباره : نرم افزار ها , نرم افزار مالتی مدیا ,
برچسب ها : دانلود KMPlayer , دانلود آخرین نسخه KMPlayer , دانلود آخرین ورژن KMPlayer , دانلود جدیدترین ورژن نسخه KMPlayer , دانلود جدیدترین ورژن نسخه کا ام پلیر , دانلود نرم افزار پخش فیلم mkv با زیرنویس , دانلود نسخه آخر KMPlayer , دانلود نسخه آخر کا ام پلیر , دانلود ورژن آخر KMPlayer , دانلود ورژن آخر کا ام پلیر , دانلود ورژن نسخه تازه KMPlayer , نرم افزار نمایش فیلم با زیرنویس , نرم افزار نمایش فیلم های dvd با زیرنویس , نرم افزار پخش فیلم های dvd با زیرنویس ,

نویسنده : اسماعیل
[ شنبه 21 دی 1392 ] [ 19:43 ]
بازدید : 78


مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک دوستان

تمامی حقوق متعلق به وبسایت بهترین سایت دانلود می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.