بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود
آدرس جدید سایت : http://nasbkon.rozblog.com/
چهارشنبه 02 خرداد 1403
موضوعات سایت
آرشیو
ارتباط با مدیر
ارتباط با مدیر
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 148
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 10
باردید دیروز باردید دیروز : 169
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 241
بازدید ماه بازدید ماه : 2,095
بازدید سال بازدید سال : 8,917
بازدید کلی بازدید کلی : 69,367

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.138.69.172
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
جستجو

امکانات جانبی
:: جستجوگر پیشرفته سایت ::



دانلود فیلم احضار ۲ – The Conjuring 2 2016
نام فیلم: The Conjuring 2 – احضار ۲
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: ترسناک
مدت زمان: ۱۲۷دقیقه
مدت زمان سانسورشده: ۰ثانیه
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p/Telesync 320p
IMDB
زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: احضار روح ساخته‌ی «جیمز وان» (James Wan)، ماجرای یکی از پرونده‌های مهم «اد و لورین وارن» (Ed and Lorraine Warren) به بازی «پاتریک ویلسون» (Patrick Wilson) و «ورا فارمیگا» (Vera Farmiga) را به تصویر می‌کشد. اد و لورن وارن بازجویان اتفاقات ماوراءالطبیعه و نویسنده‌ی پرونده‌های مهم جنگیری هستند. در The Conjuring 2، اد و لورین وارن دوباره در نقش بازجویان اتفاقات ماوراءالطبیعه بازمی‌گردند. این دو به انگلستان می‌روند تا درباره‌ی فعالیت‌های یک پولترگایست در «انفیلد» (Enfield) تحقیق کنند و …




نویسنده : اسماعیل
[ شنبه 06 شهریور 1395 ] [ 23:22 ]
بازدید : 81


دانلود بازی  gta v

نزدیک 3 سال از انتشار بازی GTA V برای کنسول های نسل هفتم میگذرد و راک استار این بازی را بالاخره بعد از مدت زمان زیادی برای PC تایید کرد , داستان بازی در مورد 3 خلافکار می باشد که هر کدام زندگی مخصوص به خود را دارند و طی اتفاقاتی با یکدیگر آشنا می شوند.

دانلود و مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب



درباره : بازی کامپیوتر ,
برچسب ها : دانلود gta v , gta v , gta , gta 6 , nhkg , n gta , download gta v ,

نویسنده : اسماعیل
[ شنبه 06 شهریور 1395 ] [ 23:00 ]
بازدید : 175


دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 September 2014

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.



درباره : نرم افزار ها , سیستم عامل ویندوز ,
برچسب ها : آخرین آپدیت ویندوز 8.1 , آموزش فعال سازی Windows 8.1 , آموزش کامل اکتیو کردن Windows 8.1 , آپدیت ویندوز 8.1 , بهترین نسخه ویندوز 8.1 , جدیدترین ویندوز 8.1 , دانلود activator برای Windows 8.1 , دانلود Windows 8.1 , دانلود windows 8.1 enterprise , دانلود آخرین نسخه ویندوز 8.1 , دانلود آپدیت ویندوز 8.1 , دانلود از سرور داخل ایران Windows 8.1 , دانلود اکتیویتور برای ویندوز 8.1 , دانلود بروزرسانی ویندوز 8.1 , دانلود بهترین نسخه ویندوز 8.1 , دانلود جدیدترین نسخه ویندوز 8.1 , دانلود رایگان نسخه 64بیتی Windows 8.1 , دانلود لینک مستقیم Windows 8.1 , دانلود مستقیم جدیدترین نسخه Windows 8.1 , دانلود مستقیم ویندوز 8.1 ,

نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 08 مهر 1393 ] [ 9:34 ]
بازدید : 39


بازی زیبا و فکری ۲۰۴۸ – اندروید

بازی ۲۰۴۸ یک بازی فوق‌العاده ساده و در عین حال جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی فکری شما باید خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند را به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه‌ی جدید با شماره‌ای بیشتر شوند… مثلاً با چسباندن دو خانه شماره‌ی ۲ به‌یکدیگر، یک خانه با شماره‌ی ۴ خواهید ساخت… بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی خانه‌ها پر شوند و دیگر خانه‌ای خالی نماند. نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:23 ]
بازدید : 90


فایل منیجر ASTRO File Manager with Cloud 4.4.592 – اندروید

فایل منیجر ASTRO یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت فایل‌ها و اطلاعات بر روی موبایل‌های اندروید است. این فایل منیجر رایگان به‌شما امکان مدیریت فایلهای صوتی، تصویری و اسنادتان را می‌دهد. همچنین امکان بک‌آپ گیری از برنامه‌ها و دسترسی به همه‌ی اطلاعات گوشی در هر قسمت از گوشی از دیگر امکانات این برنامه هست. همچنین امکان هماهنگسازی با فضاهای ابر، مثل Dropbox و Google Drive از دیگر امکانات این برنامه است.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:21 ]
بازدید : 83


نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30 – اندروید

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:19 ]
بازدید : 76


 اطلاعات زمان و آب و هوا با Weather and Clock Widget Full 1.0.1 – اندروید

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:18 ]
بازدید : 76


ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk – Astronomy Guide 1.0.6 – اندروید

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:13 ]
بازدید : 76


ارتباط با دوستانتان با کمک Tango 3.4.73124 – اندروید

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:12 ]
بازدید : 87


 مسنجر محبوب LINE 4.2.1 – اندروید

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ] [ 14:10 ]
بازدید : 80


مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک دوستان

تمامی حقوق متعلق به وبسایت بهترین سایت دانلود می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.