بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود بهترین سایت دانلود
آدرس جدید سایت : http://nasbkon.rozblog.com/
چهارشنبه 02 خرداد 1403
موضوعات سایت
آرشیو
ارتباط با مدیر
ارتباط با مدیر
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 148
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 16
باردید دیروز باردید دیروز : 169
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 247
بازدید ماه بازدید ماه : 2,101
بازدید سال بازدید سال : 8,923
بازدید کلی بازدید کلی : 69,373

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.148.107.255
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
جستجو

امکانات جانبی
:: جستجوگر پیشرفته سایت ::



نصب ویندوز از طریق حافظه usb با نرم افزار WinSetupFromUSB 1.3

 

WinSetupFromUSBنرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.



نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 01 بهمن 1392 ] [ 14:31 ]
بازدید : 85


دانلود بازی Kickbeat Steam Edition برای PC

 

بازی مربوط به مبارزات همراه با موسیقی می باشد که بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را مجذوب خود کرده است. در نسخه ی استیم بازی مدها، جلوه های گرافیکی و محتوای جدیدی قرار داده شده است. در این بازی شش موسیقی اختصاصی از Electronic Super Joys همراه با شخصیت کارتونی محبوب enV به بخش مسابقات بخش تک نفره اضافه شده است. اگر شما علاقه مند به موزیک های متن این بازی شدید، می توانید موسیقی های این بازی را که توسط Michael Todd Games ساخته شده است را از وبسایت آن دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویر این بازی و دانلود نسخه Steam بازی به صورت رایگان از وبسایت دانلودها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



درباره : بازی کامپیوتر , بازی ماجرایی ,
برچسب ها : دانلود BlackBox بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود Kickbeat Steam Edition , دانلود از سرور داخل ایران Kickbeat Steam Edition , دانلود بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه pc بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه RELOADED بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه بلک باکس بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه فشرده بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه نهایی RELOADED بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه نهایی بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود نسخه کم حجم بازی Kickbeat Steam Edition , دانلود کرک ریلودد بازی Kickbeat Steam Edition ,

نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 01 بهمن 1392 ] [ 14:25 ]
بازدید : 84


دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 January 2014

 

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.



نویسنده : اسماعیل
[ سه شنبه 01 بهمن 1392 ] [ 14:22 ]
بازدید : 92


مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید - Android Bootcamp 2012

 

امروزه سیستم عمل اندروید را میتوان در همه جا مشاهده کرد. این سیستم عامل از محدوده موبایل و تبلت ها خارج شده و بر روی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید قرار دارد. تلویزیون های هوشمند، یخچال، دستگاه های صوتی و تصویری، اتومبیل، و ... از جمله وسایلی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.

 

با توجه به رشد سریع اندروید، برنامه نویسی برای این سیستم عامل میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر شما اهل برنامه نویسی هستید و به طراحی و توسعه اپلیکیشن های تحت اندروید نیز علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 30 دی 1392 ] [ 23:49 ]
بازدید : 87


بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7

 

 

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!



نویسنده : اسماعیل
[ دوشنبه 30 دی 1392 ] [ 23:35 ]
بازدید : 325


دانلود vpn رایگان با سرعت بالا و بدون قطعی برای اعضا

برای دریافت vpn رایگان اول باید در سایت www.Nasbkon.ir عضو شوید.

با تشکر



نویسنده : اسماعیل
[ یکشنبه 29 دی 1392 ] [ 16:55 ]
بازدید : 77


بازی زیبای Assassin’s Creed Pirates 1.0.2 – اندروید

 

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 



نویسنده : اسماعیل
[ پنجشنبه 26 دی 1392 ] [ 19:51 ]
بازدید : 113


بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02 – اندروید

 

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقشCarl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.



درباره : موبایل , بازی موبایل ,
برچسب ها : دانلود اپلیکیشن Android , دانلود اپلیکیشن آندروید , دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود بازی Android , دانلود بازی Grand Theft Auto San Andreas برای Android , دانلود بازی Grand Theft Auto San Andreas برای آندروید , دانلود بازی Grand Theft Auto San Andreas برای اندروید , دانلود بازی GTA San Andreas برای Android , دانلود بازی GTA San Andreas برای آندروید , دانلود بازی GTA San Andreas برای اندروید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم , دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید ,

نویسنده : اسماعیل
[ پنجشنبه 26 دی 1392 ] [ 19:47 ]
بازدید : 68


بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17 – اندروید

 

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه دارای Mod بی‌نهایت سکه است که با کمک آن می‌توانید همه‌ی ارتقاها را به‌راحتی خریداری کنید!



نویسنده : اسماعیل
[ پنجشنبه 26 دی 1392 ] [ 19:44 ]
بازدید : 86


دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC

 

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقاییفرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.



درباره : بازی کامپیوتر , بازی اکشن ,
برچسب ها : دانلود Assassins Creed Liberation HD , دانلود از سرور داخل ایران بازی Assassins Creed Liberation HD , دانلود با لینک مستقیم Assassins Creed Liberation HD , دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD , دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD نسخه فشرده BlackBox , دانلود رایگان Assassins Creed Liberation HD , دانلود نسخه BlackBox بازی Assassins Creed Liberation HD , دانلود نسخه HD بازی Liberation , دانلود نسخه SKIDROW بازی Assassins Creed Liberation HD , دانلود نسخه بلک باکس Assassins Creed Liberation HD , دانلود نسخه فشرده Assassins Creed Liberation HD ,

نویسنده : اسماعیل
[ پنجشنبه 26 دی 1392 ] [ 19:34 ]
بازدید : 140


مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک دوستان

تمامی حقوق متعلق به وبسایت بهترین سایت دانلود می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.